fredag den 4. december 2015

Jenny Han, Hvis bare du var min.


Anmeldt for forlageret Lindhardt og Ringhof (Lovebooks)

Hvis bare du var min, er en rigtig sød og dejlig bog, om familie, venskab og hvor svær den første kærlighed kan være, om den så bliver gengældt eller ej. 

Lara Jean har været forelsket 5 gange. Hun aldrig har fortalt det til nogen, hverken til drengene eller hendes søstre Margot og Kitty. I stedet har hun til hver af drengen skrevet et afskedsbrev, så hun har kunne komme videre. Brevene har hun gemt i en gammel hatteæske på hendes værelse, som et minde om de drenge som engang havde en plads i hendes hjerte. En dag finder hun til sin skræk ud af, at alle brevene er blevet sendt. Og det værste er, at den sidste dreng hun var forelsket i, var hendes søsters kæreste, den søde nabo dreng Josh. 

Det værste ved at læse denne søde bog, var at jeg kom ALT for sent i seng, da jeg først var startet, kunne jeg simpelthen ikke lægge den fra mig. Og det var ikke fordi, der var spænding over alle grænser eller den alt opslugende kærlighed, men bare fordi den var så sød og dejlig, om ungdommens kærlighed og venskab. 

Jenny Han har også skrevet Den sommer alting ændrede sig, den kommer helt sikkert på mig læse liste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar