søndag den 29. november 2015

Julie Kenner, Stark-serien


Politikens forlag

Når jeg får en ny bog i en serie, starter jeg altid forfra på serien. Ved godt det lyder tosset, men jeg læser så mange bøger/serier at det nogen gange, kan være lidt svært at skelne, handling og personer fra hinanden. Så for at få den bedste oplevelse og få karaktererne rigtig ind under hunden igen, starter jeg forfra.
Det er derfor 3 gang jeg læser den erotiske kærligheds romanen Slip mig fri, og jeg må sige, jeg var lige så fanget, som da jeg læste den første gang. Julie Kenner skriver så dejlige bøger, fyldt af kærlighed, håb, drømme, svigt og masser af erotik. Hvis jeg skulle beskrive den følelse jeg får når jeg læser om Nikki og Damien i Stark- serien er det, varme, håb og tro på at kærlighed kan overvinde alt.

Nikki og Damien har begge fået frarøvet deres ungdom og blevet svigtet af de voksne der skulle være deres beskyttere og trygge havn, noget de begge er mærket af i deres voksne liv. Som voksen drages de mod hinanden, skønt Damiens mørke hemmeligheder lure mellem dem, brænder længsel, besættelse og begær stærkt.

Jeg håber, at der snart vil komme flere af Julie Kenners bøger på de danske boghylder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar