onsdag den 16. september 2015

Maya Banks, Pas på mig




Anmeldt for Lindhard & Ringhof (Lovebooks)

Pas på mig er den første bog i Maya Banks nye Slow Burn trilogi. En roman fyldt med spænding, dramatik, begær og romantik, man bliver fanget fra første side og kan slet ikke lægge bogen fra sig igen.


Ramie St. Claire er en følsom og smuk ung kvinde, der kæmper alene med at slippe væk fra de
mennesker der ønsker at udnytte hendes ”gave” til at finde svar hvor andre ikke kan. Men da den magtfulde og attraktive Caleb Devereauxs kommer ind i hendes liv, ændres dette. Sammen tager de kampen op mod den kvindekidnapper og massemorder, der forfølger Ramie. Og ikke mindst, at lukke hinanden ind i deres hjerter.

Jeg er vild med Maya Banks bøger. Hvor hendes tidligere trilogierne Surrender og Breathless, emmer af kærlighed og erotik, er Pas på mig langt mere over i spænding og hjertets længsler. Man sidder med sukkende, bankede hjerte og nedbidte negle. Jeg venter med spænding på at nr. 2 udkommer på dansk.  


Læs også disse bøger af Maya Banks.